torsdag 2 april 2009

morrhår i örat

hur ska jag göra med Tjena? Det är dagens fråga.

Ja asså om jag ska ta med honom till slätta eller inte.

Köpte en såndäringa backpacker-ryggsäck idag. NEJ jag ska inte flumma runt i asen jag ska till skövde och göteborg och det är ju nästan samma sak hrmf... Med en sketastor tavla till pappa i ena handen och ett asatung kattkräk i den andra och jag kom på att jag inte hade nån hand över till en väska.

nu ligger Tjena och ballanserar på soffans ryggstöd där jag sitter och lutar sig mot min axel. Allt för att vara så nära som möjligt. som vanligt. morsgris. eller...morskatt. jobbig men söt. som du peter! hehehe..he

2 kommentarer:

Anonym sa...

hörde detta!
när befinner du dig i gbg? vi kommer hem från valdres på söndagen, men måndagen e vi fria & kikkass kommer ju hem från slätta då me ju!!! kram ViLLa

isutoshi sa...

"flumma runt i asen"? Hehe. ;)

För att byta ämne:
Leta dig bort till min blogg, läs inläggen och sprid informationen vidare, alternativt sprid länken till min blogg: http://isutoshi.blogspot.com/ - APB måste stoppas fort som faan. Det här är allvarliga saker!

Hörs! :)