onsdag 1 april 2009

rararata

igår va jag sjukt duktig hos terapeuten och han tyckte jag skulle fira och belöna mig själv.
det gjorde jag genom att dra till Entré...hm jag gillar ju fan inte ens att springa runt på köpcentrum men va tvungen att hitta 100 saker. det tog tre timmar och jag var skitsur och skittrött.

Jag tog bussen till södervärn för att hämta min cykel.

Bara det att mitt fucking jävla bakdäck hade EXPLODERAT! jag menar verkligen exploderat. Själva däcket hade lossnat från den där stålgrejsen och bara hängde där helt platt som en hängpätt. Lagom kul, jag som äntligen fixat punkan! Det var bara att släpa hem cykelaset under ett moln av svordomar.

Nu sitter jag och andas stötvis eftersom jag är så stressad över allt som ska hinnas med innan jag drar till slätta på fredag (som tex ett par musöron..) ändå sitter jag bara här som vanligt.

Ska jobba idag och det hade jag helt glömt bort eftersom jag inte registrerat att det är april. det ingick inte riktigt i min planering. fuck.

nu en balja kaffe till innan det är dags att ta tag.

Inga kommentarer: