måndag 9 mars 2009

måndag igen

jag är skändad! var hos tandtorteraren precis och hon tömde mig på blod. peter är mitt vittne.
nu kan jag fan inte äta normalt ens. men jag svettade ner deras stol totalt moahahah, hämnden är den bästa belönigen

nu sitter jag på ett fik och hade tänk jobba men är helt yr i skallen av all tortyr så det går inget vidare.

helgen va en fröjd iallafall hehe fredagen bjöd på fest i lägenhet, sen kängaröj, gratis bira och Grindcore/Death Metal på Utkanten och vidare till KB (för att vara lite originell). Att träffa Jay igen var en fest bara det!

lördagen var ett helvete. så bakis är det inte mänskligt att vara. och dessutom jobba! jag mindes plötsligt varför jag inte brukar festa dagen innan jobb...jag har fan blivit för hammal för sånt. som tur var så föll de flesta kunder för min bakischarm *hrmf* och ville mer än gärna ha hjälp för att kunna shoppade loss. kanske ett vinnande koncept ändå?

hur som helst så totaldäckade jag när jag kom hem och vaknade igen vid 22 tiden för att inse att jag var tvungen att ta mig ut igen. det var dags att uppdatera stammis-kortet på KB så det va inget annat att göra än att smeta på lite exra maskara och släpa sig dit. hade tänkt dra hem så fort jag hämtat kortet men så blev det ju...inte. men det va faktiskt najs! jag höll mig till cola dock. på hemvägen köpte vi med 70 kg pizza och pommes. YEAH! sen blev jag fan pigg när vi kom hem och kollade film till den ljuva morgontimman...

söndagen spenderade jag på köksgolvet krälandes bland en miljon gamla "viktiga papper" för att försöka sortera skiten. har dragit på det ett tag så det tog x antal timmar.

sen en helskön avslutning på helgen hemma hos Johan o Karin där vi svullade i oss fajitas tills vi mådde som vi förtjänade. tjocka och feta. karin kan ju iallafall skylla på att hon är gravid, jag har liksom ingen godkänd ursäkt...

nä nu ska jag ta en kaffe till och kanske lite knark för att slippa smärtan i käften.

Inga kommentarer: