torsdag 26 mars 2009

treenigheten

tisdag hälsa på vän som öppnat juicebar på entré
sen bowla (JA jag kom sjukt mycket jättesist, typ retarderad-sist typ "ja tack jag behöver en sån där ramp som jag lägger klotet på OCH att ni blockerar rännorna, tack-sist" men jag hävdar att bowling är för nördar som inte fick vara med och kyssa söta flickor i tonåren utan bowlade på fredagar istället. nä jag är inte bitter och definitivt ingen dålig förlorare)
sen utgång med grabbarna och öl och avsluta på supersunkiga Crown..eller va fan det heter. jag ser det bara som ett ytterst tillfälligt studiebesök. sen släpade vi med oss Robin hem som fick övernatta på en soptipp som även fungerar som mitt boende. äh han gillart! eller?

onsdag, brors födelsedag men eftersom jag bor i Malmö och han i Göteborg så fick han käka våfflor utan favvosyrran. trist. jag fikade istället med Jay sen jobba och sen hem och panikstäda. nu luktar det iallafall inte ap-urin

idag vart det roadtrip till skissernas museum i Lund, sen fika sen tebax sen cykla i 40 grader minus och småspikregn sen snuva hela kvällen och pluggat lite och gossip girlat lite. nu sova

i helgen fyller Mie 25 Karin 30 och baby 26. Alla fyller fan i mars. midsommarsnusk!

Inga kommentarer: