tisdag 17 mars 2009

SOL

haha jag är så bra på att hitta andra saker att göra än det jag verkligen måste.

men det är ju skitbra för jag får en massa annat skit gjort. förutom sorteringen av papper i pärmar igår så lämnade jag in min cykel på verkstaden eftersom jag själv är retarderad när det gäller punkteringar (det tog bara tre år...på riktigt). Jag hämtade en bokleverans och postade ett brev som legat i en halv evighet. Idag har jag redan hunnit diska hehe

men jag levererade fan två jobb igår ändå! även om klockan var 01.30 när jag var klar.

paniken ligger i att det är de två stora jobben kvar. fan. och nu ska jag snart till terapin. fan

fan det finns folk som ska fikas med och det finns en vår att undersöka. fan fan fan

äh sluta jag har fan tourettes fan

fan

HAHA DET ÄR SOL UTE! JAG VILL RASTA MINA KALVBEN PÅ GRÖNBETET!

Inga kommentarer: