tisdag 24 mars 2009

soligt värre

shit senaste dagarna har vart ett pluggrace. idag har jag en liten andningspaus efter att ha suttit uppe i natt.

funderar på att köpa en firre idag. värry spännande. den kommer nog dö snabbare än en hare i en hundgård med tanke på mina döda växter och cancerframkallande akvarievatten, men det är värt ett försök. akvariet har liksom stått tomt sen i oktober...hehehe

nån jävel har brutit sig in i mitt förråd btw. men tydligen duger inte mina saker till det packet som bröt upp låset för allt var kvar...mest tomma lådor och sunkiga resväskor hehe IN YOUR FACE!

men störigt ändå. grejen är att man behöver en nyckel för att komma ner i källaren, ytterliggare en nyckel för att komma in i förrådsrummet och sen ska man lyckas bryta upp hänglåset. slutsatsen lyder: det måste vara en grannjävel som brytit upp låset eftersom de andra två låsen inte var uppbrutna! mysigt ställe jag bor på.

snart färdig med pappas 60-årspresents-tavla. skönt. har inte klurat ut hur jag ska knöka med den på tåget än, men det löser sig. jag ska ju bara släpa på en väska och en kattbur också...

ikväll blir det bowling. lagom geek. hehe..he

2 kommentarer:

Anonym sa...

Köp sådana där tetra-fiskar. Lång hållbarhet på dem. Och artens namn passar ju dig som handen i handsken! :D

Kiddolina sa...

hähä jag gört!